Wednesday, January 11, 2012

Pelancaran k91 Lenovo televisyen paparan moden dengan platform Android 4.0

   Ketika aq sedang meninjau gadjet- gadjet terbaru untuk 2012 aq terjumpa gadjet bg aq agk menarik la.Mklum la tv pn ad platfrom Android 2....dh 2 4.0.Sll yang kita tau handset jew yg ad.Agak2x korg berapa harga bnda alah nie erk???.n mcm mna function bnda nie??..bnda nie aq lihat di web nie http://www.techgadgets.info ...so korg pun bleh jugak la search n lihat sendiri.So nie petikan tentang Lenovo k91 tv.

Lenovo mengumumkan akan melancarkan televisyen terbaru dengan platform Android 4.0, yang digelar sebagai Tv K91 Lenovo. Ia merupakan televisyen pertama bermula dgn teknologi tinggi yang dilengkapi dengan sistem operasi Android Ice Cream Sandwich juga mampu menyediakan aplikasi internet dan progam televisyen tradisional.Ia menyediakan  kualiti gambar yang terbaik.Ianya juga mempunyai ciri- ciri yang lebih menarik seperti pilihan Video On Demand (VOD), 3D FPR berteknologi yang terbaik dan kawalan suara yang hebat dengan bahasa yang asli.

Lenovo k91 Tv mempunyai model langsing dan datang dengan teknologi audio Srs TruSurround. Televisyen Lenovo yang terbaru menawarkan 5 mega pixel kamera dengan pengesanan wajah.Juga menyediakan akses kepada kandungan digital yang disimpan dari mudah alih, tablet, sistem komputer dan banyak lagi. Ianya sesuai untuk pejabat anda.Kos dan butir-butiran lebih lanjut tentang Lenovo k91 smart televisyen belum didedahkan.di harap agar ianya akan berada dipasaran dengan segera.

So korg cm ner??? menarikkan..smart giler application dia..So x lama nnty kita tgk la tv nie akan menjadi kegilaan dan kebanggaan untuk orang yang memilikinya.^^
(aq pn nk satu tv nie..huhu)

 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.